Kokoomusyhdistysten toiminnansuunnitteluilta Hämeenlinnassa

KOKOOMUSYHDISTYSTEN TOIMINNANSUUNNITTELUILTA 23.1. –

PIZZAA & JÄRJESTÖASIAA HÄMEENLINNASSA

.
Kokoomuksen Hämeenlinnan Kunnallisjärjestö kutsuu kaikki Hämeenlinnan kokoomusyhdistykset, sekä yhdistysten hallitusten kaikki jäsenet, että kaikki kiinnostuneet rivijäsenet suunnittelemaan vuoden 2020 kokoomuslaista järjestötoimintaa!

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Tilaisuudessa on pizzatarjoilu!

Tilaisuuden alussa jokaisen yhdistyksen puheenjohtajalla tai muulla edustajalla on mahdollisuus yhdistyksen omaan puheenvuoroon tulevasta suunnitellusta toiminnasta. Tämän jälkeen keskustellaan yhdessä kokoomustoiminnan suuntaviivoista ja tulevista tapahtumista vuonna 2020!

Tilaisuus järjestetään torstaina 23.1.2020 kello 18 alkaen Kansalliskerholla, Kaivokatu 16, 3. kerros, Hämeenlinna. Tilaisuus siirtyi alkuperäisestä ajankohdasta torstaihin 23.1., päällekkäisyyden vuoksi.   Ennakkoilmoittautuminen on toivottavaa, mutta ei välttämätöntä.    Ennakkoilmoittautumiset: hameenlinnan.kokoomus@gmail.com

TERVETULOA!

.

Lisätietoja:

Antti Ahonen
Kokoomuksen Hämeenlinnan Kunnallisjärjestön puheenjohtaja
antti.ahonen@hmlkaupunki.fi

Antti Ahonen Kokoomuksen Hämeenlinnan Kunnallisjärjestön puheenjohtaja 044 5359400 antti.ahonen@hmlkaupunki.fi

Kokoomuksen Hämeenlinnan Kunnallisjärjestö ry