Keskustelua P-Torista ja keskustan kehittämisestä

15.02.2020 11.00–12.00 Hämeenlinna Cafe Green Raparperi, Raatihuoneenkatu 11, Hämeenlinna

Keskustelu P-Torin ympärillä kiihtyy: Hätilän kokoomus järjestää avoimen keskustelutilaisuuden lauantaina 15.2. klo 11 Cafe Green Raparperissa

Kuntalaiskysely P-Torista ja keskustan kehittämisestä avautuu maanantaina 17.2. ja jatkuu 23.2. asti. Hätilän kokoomus penää hämeenlinnalaisia ottamaan aktiivisesti kantaa keskustan kehittämisen puolesta. Ilman P-Torin pysäköintiratkaisua Hämeenlinnan keskusta ei voi kehittyä.

Hätilän kokoomus pitää tärkeänä, että ennen kuntalaiskyselyyn vastaamista, hämeenlinnalaiset saavat hankkeesta faktoihin perustuvaa tietoa sekä mahdollisuuden keskustella P-Toriin liittyvistä perusteluista ja näkemyksistä. Maanalainen pysäköintilaitos keskeisellä paikalla on tehdyissä selvityksissä ja laskelmissa todettu vastaavan parhaiten tulevaisuuden pysäköintitarpeisiin Hämeenlinnassa.

Hätilän kokoomus järjestää avoimen keskustelutilaisuuden P-Torista ja keskustan kehittämisestä lauantaina 15.2. klo 11-12 Cafe Green Raparperissa. Paikalla tilaisuudessa keskustelemassa ovat Hämeenlinnan kaupungin maankäytön suunnittelujohtaja Niklas Lähteenmäki, kauran varapuheenjohtaja Seppo Kuvaja, keskustan asukas Hillevi Kaarlenkaski, pitäjän asukas Sara Kaloinen, myyntijohtaja Juha Pohto sekä muita yrittäjiä ja päättäjiä.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Lämpimästi tervetuloa!

Sari Rautio, Hätilän kokoomuksen puheenjohtaja, 040 522 0933

Hätilän Kokoomus r.y.